پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
حرکت در مسیر هوشمندسازی

در راستای برنامه تحول و پیشرفت بسیج فرهنگیان و هوشمند سازی مدارس رقم خورد؛

حرکت در مسیر هوشمندسازی

- 1402/02/05

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با همراهی ریاست پارک علم و فناوری خراسان از پروژه مغز افزارهای هوش مصنوعی شرکت دانش‌بنیان بهپویان امین منتظر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه مغز افزارهای هوش مصنوعی و در راستای برنامه تحول و پیشرفت بسیج فرهنگیان و هوشمند سازی مدارس، سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش استان با همراهی مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان از شرکت دانش‌بنیان بهپویان بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفتند. 

مدیرکل آموزش و پرورش در این دیدار ضمن اشاره به اجرای این پروژه به صورت الگویی در منطقه تبادکان اشاره کرد: خوشبختانه جوانان ما ثابت کردند که در مسیر فناوری پیشرو هستند.  

وی تاکید کرد: توسعه علم همواره در جهان وجود داشته ولی باید در نظر داشت که توسعه علم همراه با آموزه‌های معرفتی می‌تواند انسان را به تکامل رسانده و منجر به توسعه در زندگی آحاد جامعه شود. 

رئیس پارک علم و فناوری خراسان نیز در پایان این دیدار ضمن اشاره بر اهمیت هوشمند سازی در حوزه فرهنگی و آموزش گفت: ایران اسلامی روز به روز در حال پیشرفت است و باید به این مهم اشاره کرد که بهره‌گیری از علوم و فناوری‌های جدید و هوشمند سازی در تمام زمینه‌ها می‌تواند علاوه بر ثروت‌ سازی به عنوان اهرمی کارا و توانا در مسیر ارتقاء و رشد جوانان و نوجوانان عزیزمان نقش آفرینی کند.

دانلود پیوست خبر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.